INGEN BILD IDAG INTE

Ni undrade nog inte varför jag inte har bloggat, för ni vet att jag inte har tillgång till datorn när Matilda är här.. För då sitter hon vid den. Lite segt. jag bah "nu ska vi äta!" och hon *tar upp datorn* "jag måste bara blogg och kolla faceook.." och så har det varit nästan hela kvällen. och det är ju undehållande! fast hon har ju sovit också. Och igår när jag hade tagit bort sminket, städat i rummet, tagit upp en madrass, borstat tänderna och bytt om så hade matilda suttit vid datorn och kollat fb. Hhahahhaa.. det där asså! Nej, men vi har kul och har ätit äckelgodis! ha en bra dag.. och musiklaen gick toppen bra! Typ, tror jag. hahaha, man vet aldrig. men idol juryn skulle äälskat den! Bara så att ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0