JAG HAR PRECIS FÅTT VETA ATT MATILDA SAKNAR MEJ OCKSÅ!



Jag tror nog att jag e sjuk. Jag e förkyld, huvudet gör rikigt ont och jag känner mer lite sii såådärr. Men det kanske är normalt? Jag har precis badat i 2 timmar, och vattnet hann  gå från aass varmt ltill typ kallt. läskigt! men jag hann läsa ut min bok, och den slutade med att en person skar i en annan och sen puttade den mot ett hål i ett staket och att sen en tredje person sköt en av dom andra två. Fast jag vet inte vem. Otroligt frustrerande.. men bara en bok kvar! men nu sitter jag här i myskläder och känner mej sjuk, som sagt.

Musikal träningen gick, lite halv bra. Inte dåligt.. Men vad förvantar dom sej klockan 10 på en lördags morgon? jag tycker att vi fick till det ganska bra i slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0