JAG SKULLE KUNNA LEVA UTAN.


Godmorgon. Elr inte. Eller kanske? Det var så att jag vaknade kl 11.11 idag, hade ångest, mitt huvud gjorde ont och jag mådde ytterst illa för att jag sovit så länge.. Så tips är att inte låta mej sova längre.. Egentligen skulle jag bloggat för längesen, men jag har hjälpt pappa med bilder, klippt GT, övat på låtar tills imorgon, gjort sallad, ätit mat och kollat på ett program som mamma sa att jag bara MÅSTE se. Och sen så har jag gått runt i en för stor skjorta hela dagen. Detta är mycket intressant. Anteckar någon eller?



Nu kommer Zälma hem!


Kommentarer
Postat av: Noahthale

Great Site thanks

2011-03-13 @ 10:22:44
URL: http://noahthale.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0