MAMMA OCH JAG

Bort med sminket, och sen går jag och lägger mej. så funkar det när man e sjuk.. eller halv sjuk, elle nått. mamma bara:" Jag vill inte att du ska vara med på gympan..
Jag: Nähä, skriv en lapp då?
mamma: har ni det imorgon!?
Jag: aaa.. men det är okej, skriv en lapp.
Mamma: nää.. jag vet inte rikigt, jag vill nog att du är med på gympan.
Jag: eh? När jag är såhär förkyld? Vill du inte att jag ska kunna sjunga på fredag eller?
Mamma: Men vi får höra med pappa! Det e så pinsamt när jag läste på unikum att du typ har glömt gympakläderna varje gång.
Jag: ehh?? Jag ahr typ glömt dom två ggr!? Och det stog bara att oavsett om jag hade kläder eller inte, så var ju duktig och deltog i alla grejer?
mamma: nej?
Jag: men kan du skriva en lapp eller?
Mamma: Vi får se vad pappa säger.
Jag: åh!

mamma tycker att dethär jag skriver på bloggen också är pinsamt!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0