NÄÄ, INTE SÅ VÄRST.

Jupp. Nu har jag varit på tjockis kören efter en tröttis- Söndag med matildapersson, själv är jag fortfarande snorig och jag hoppas verkligen att matilda snart tar del av min smärta och att jag blir frisk. det skulle vara coolt.
sen så bakade vi också, och då hoppas jag att jag har lyckats smitta hela hennes familj också! och vet ni vad, det vi bakade blev faktiskt gottis. Även om vi hade hallon och blåbär i allt. Och nu är jag en lyckligt olycklig jenny som lyssnar på idol låtar på spotify , tack vare Alice, och tränar på biologin.. för vi har prov imorgon.




och detta är min turdag.. Gissa vem jag blev på teatern vi ska göra på Julkonserten? Pubertetssonen.. Man kan undra vad som är värst, puberteten eller det där med att det är en kille..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0