SÅNT E LIVET JUST NU

ja, nu undrar ni alla hur det gick för mej och min underbart vackra stämma i kyrkan och på wannabe-tjockiskören.. Ochd et gick faktiskt sådär! i kyrkan var det inte lät. Stel och någon slags klump i halsen, också var Alice förskyld och jag hade värsta skrattatacken i mej som jag inte lyckades få ut.
På wannabe-kören så fick jag ut min skrattatack på Fanny, hennes fantor och snacket med sej själv. så, det var bra.. När vi sjöng så låg klumpen kvar, också joinade flera personer i allt-stämman. och min röst höll sej någorlunda på min solo-bit. lyckat alltså!

Men nu ska jag ta bort sminket och naanaaa.. Biologin är iaf gjord.

godnatt


väldigt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0