VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG ! KANSKE INTE! MENMEN! vi är cooolaa!

TJA BLOGGEN!
haahaha skojja, men ah, fast nä.
alice och julia som bloggar då, eftersom jenny bara sitter och stirrar på tv! och käkar naturgodis då..............................................................
hahha skojjaaA!!!!

asså jag orkar inte att vi  är snyggast! hahah skojjaa,, fast nää xd
men ahh, nnu ska VI ÄTAAAAAA!!!! vi gillar aatt äta! haha skojja... fast nä.
men vi käka billy's pizza fööruut. äckligt! haha skoja.
ah men ah. HEDJÅ!!
haha skojja!
nä, men seriöst..hejdå!
JAG ORKAR INTE!
de va de tråkigaste xd!!!! _:D:D::D:D:D:D:<33333
jamen, nu är jenny tråkig och dukar!
vi ska snart kolla på idol! OCH HEJJA PÅ DANIEL!!!!! så rösta !!
de ska jenny görA!!!! :D:D<3333 :D:D<333 haha skojja.
hehe hejdå!!
skojja!!! MEN RÖSTA DÅ FÖRIHELVETE! hah skojja..men gör de :P och rösta ut geir! eller linda... Alice och linnea är oxå bra, och olle! men rösta INTE på geir!!!  hah skojja,, rösta på vem ni vill xd
MEN MEN !! hejdp, jag tror aldrig jag har skrivit såhär långt! haha NEVEER! asså xd
haahaha aja, men seriöst.. skojja.. hejdå!!! _D:D:D:>3 jhahah skojj!


hah orkar inte att jenny är på toa, och vi tar kort.. och att de låter GREAT!!
skojja.. men det är synd om er och (jenny) för ni är TYVÄRR inte lika coola som oss ;)
det finns inget att göra ås saken heller !
hahha de va julia,, om de va jag ( alice XD XDX D XD ) skulle de stå skojja efter... fast nä xd
men skojja:P hahah fast nä xd MEN TAGGA IDOL! DANIEEEL!!! ALICE & LINNEA!!! HHAAHAH :P
hahhafast daniel mest xd skojja, fast nääxd jhahha HEJDÅ! nu ska vi käka indisk mat, som antaglingen är stark! detta är världens längsta inlägg trpor jag .. men ska de bli lite längre!!
SKOJJA"
fast nä,
skojja ..
aahfast nää xd men aja, nu tjötar jenny på mej! HEJDÅÅÅÅ!!! ÄLSKAR ER ALLA! haha skojja,, älskar ju inte alla.. hahh axxd
ah. men heeeeeejdåå!<33 ;dd;>3
*tagga idol!!! :D <33
SKOJA! heeejjdåå!

¨JULIA TAR MIN PLATS!!! FÖR HON ÄR EB!!! hejdå!!!! :D< kom ihåg att vi är coolast! :D<3

Kommentarer
Postat av: matildapersson

men de var det tråkigaste.... men orka, men orka att ni NI (Julia och Alice) skriver allt 10000 gånger!!!! HAHAHAHAHAH!



btw. jag saknar er jättbamsemycket när jag läser detta xD<3

2010-10-16 @ 08:53:55
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0