VEM E COOLAST DÅ?

Nu tror alla att jag har gått till skolan som vanligt, elr..  åkt till skolan som vanligt och sen tagit en buss till universeum, varit där och sen åkt hem på ett tråkigt sätt. men så är inte fallet. När jag gick av bussen imorse så fick jag ett sms av Tina där det stod "Jenny.. Jag har försovit mej!? vad ska jag göra =(". och som en bra vän så svrade jag "Jag fixar det", kutade upp till personalrummet och skaffade hjälp. Till slut så kom lärarna överens om att Karin skulle köra, så när vi gick ut till bilen så kidnappade jag Cornelia som gick och såg förvirrad ut.. Så jag ringde Tina, vi åkte, höll på att bli mörade av en älg, ringde Tina igen och hon kom kutande ut till bilen. Och sen åkte vi tillbaks till Ellös och Tina köpte mat som hon skulle ha med sej. Och ja, det är ganska coolt. Enligt mej.

Kommentarer
Postat av: Sveinmichelle

good site, need more information! Thank you

2011-07-13 @ 10:33:32
URL: http://sveinmichelle.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0