JULIA ÄR ALLTSÅ TRÅKIG

Gissa vem som åkte till gbg och glömde att blogga innan..? Yees, ni gissade rätt! Miss Jenny Storsjö.. men om jag blir ensam med datorn så ska jag försöka lägga in lite bilder från roddturen och från gbg idag.. För nu e jag hos MatildaPerssonUnge med JuliaSärehagUnge och AliceNybergUnge! Nu blire filmkväll med massa godis.. För Matilda visste att det fanns värsta godisaffären i gbg, så vi missbrukade våran köpmakt i den butiken..
Matilda: 100:-
Jag: 57.50:-
Alice: 81.50:-
och
Julia 56.50
Och det blir ju bra.. Aja. Nu ska vi dra vidare.. Någonstans. Kanske tappen, kanske köket elr vrf inte toan? Ha det gött så hörs vi  senare!



(detta skulle komma upp för typ 1 timme sen, men datorn var damp)¨

och juste... Matilda bajsar med uppen dörr.. fast nu hör man bah att hon kissar!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hemma när?

2010-09-04 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0