LIVET LEKER REJÄLT FÖR MEJ OCH ALICE

Är det någon som vill leva det med oss?

Jag:
jag sitter tillbaka lutad i en soffa,
tänker om jag nu en choklad ska roffa,

funderar på om jag börjar bli lite för moddebloggtypen.
äh! what the hell, vi skaffar outfitts i cypern?

Eller man kanske skulle vara lite rolig för en gångs skull
och kanske ett träd välta omkull.

fast det är då inte roligt, må jag säga dej
och man kan både hitta rötter, stenar åt mej?

alice:
wannabe daniel ?

Jag:
att jag wannabe mej själv, ska du tro!
för daniel, ja daniel är lång bort i örebro!

jag insperar både gamla, unga och mej själv.. förut.
för efter allt så blev det ett sorligt snipp snapp slut.

med detta vackra rim vill jag visa,
och daniel, ja han kan mer än en att fisa!

alice:
meen HAHA palla

Jag:
alice pallar mycket
om det har jag hennes samtycke

hon säger ofta saker som fult, skevt, skojja och såntdär
och föresten? känner du han där Pär?

vem är pär undrar ni då, och vette katten säger jag
men har det inte iaf varit en underbart strålande dag?

alice:
lägg upp alla på din blogg ist jeeenny!

Jag:
att julia är offline på både fb och msn
det är tråkig.. fan, hon har väl psn (m--jö)

och ja han är inne, för jo det vet jag!
han var det igår, och nu är han det idag!

alice säger "lägg upp dessa rim på din blogg"
men jag vill ju hellre skriva dom i vår lilla logg!

att hon fattar allt, det vet jag mycket väl.
tänk bara om hon såg ut som en säl

Alice:
HAHAHAHAHA, jenny jag orkar inte

Jag:
alice orkar inte, nu sa hon det igen.
men varför börjar hon då chatta, på lilla msn?

hon kanske kollar på håkan, sin älskade idol
vet hon att jag vill sitta bredvid daniel i en liten godol?

men hjärtan det skriver hon, hjärtligt och glatt
vill hon nu att vi ska skapa en hetsig debbat?

Alice:
haha nog
SKOJA
de va drygt av mej
fult oxå
lite skevt oxå!

Jag:
alice säger ofta ord som nog, skoja och fult
fast i mina ögon så verkar det vara ganska så gult..

Nu är hon lite dryg, och skev kort därinpå
det får mej att känna mej lite deppig och grå

men vad ska vi få göra med detta idag?
och varför finns det så många olika folk-av-slag!?

alice:
nu får du ge deeeej! 

Jag:
nu kom ordet "fult" från hennes mun igen
och jag som verkligen trodde att jag var hennes vän

nu vill hon att jag ska ge mej, men jag har redan gett upp?
eller vill hon att jag ska lägga mej, och starta rimgrupp!?

Nu säger hon något om han, min käraste vän
att jag ska skriva så till honom, det fixar jag sen!

sa jag att vi chattar, för vi gör då inte det.

vad var det nu som betydde asket??



 
Här har ni en bild! Söt eller va(d)?
Om ni säger nej, då är det bara att packa å dra!
 
 Men ärlighet i längen det är det som funkar bäst..
vad säger du alice? ska vi dra på en fest.

Osminkad och flummig, det ser ni på en gång
Nu ska vi packa ihop innan nästa säsong.


Kommentarer
Postat av: aaliicee

Noooog! Nä, de va.., roligt? xd <3

2011-01-06 @ 00:53:55
Postat av: ttinamladenovic

haha aliiiice med hennes småord! xD

ni är roliga ni <333 och flummiga.. xd

2011-01-06 @ 03:54:08
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0