NO SHIT!

Det jobbigaste med att bo i källaren, det är att man hör när alla andra går där uppe. Vilket är mkt irriterande.. man tror ju att mamma plötsligt ska sitta på ens golv, och att ett stort hål i taket har uppenbarat sej. Men nej, det händer då aldrig! Vilket i sej är synd, för Hur kul skulle inte det vara? Det skulle vara stunden efter den studen som inte skulle vara lika kul...

Dagen i denna dagen har varit töppen sköj. Tillochmed att jag somnade under bion var kul.
Där satt vi, unga och fräscha brudar, och bakom oss tanter som minst var över 60 tillsammans med deras "gubbar", som säkert också minst var över 60, framför oss detsamma och på ena sidan sammasak. Filmen i helhelt fattade jag inte, och det kan ha hänt att dom sa något roligt. Men det var inte mkt det.. Nu i efterhand så tänker man "jag kunde lagt dom pengarna på att se typ Narnia ist?", men nejdå.. Fast själva grejjen var ju att jag gick tsm med mina älskade och underbaraste Julia, Matilda, Alice och Tina. Som är Bäst på heela denna jord! "No shit" som alice skulle sagt.
Thai-resturangen var inte kinesig. Vilket är Ganska så logiskt! Men god mat fanns det ju iallafall.. och jag åt så mkt, så nu behöver jag inte äta på en hel vecka. Det är ju ganska bra? Uppladdad och redo för nya äventyr.
Och något underligt hände.. Matilda.. Ja, Den Matilda.. Hon var INTE hungrig!? Fattar ni? Hon var Inte hungrig?

Vi alla höll på att tappa haken. Fast lite hungrig var hon nog, med tanke på att hon sprang och köpte en choklad-kondom efteråt! Det var då vi fick säga till henne att hon Kanske inte skulle äta den.

Kaffe-drickning hann vi också med.. Fast efteråt så låg jag, matilda och alice helt avsvimmade. Nu är säkert er störta fråga om "drack alice kaffe??" och inte "varför vi låg avsvimmade". Så jag tänker gör er nöjda och berätta att alice drack en såndär grej med is.. som är god. Även om den har is.
Och.. vi låg avsvimmade, för att vi inte låg avsvimmade. För att helt enkelt göra en lång histora kort så drack vi kaffe och fick ont i våra små magar!

Tina: jag måste fylla på kortet med pengar...
jenny: busskortet?
Tina: aa
Jenny: jamen det går att göra på mcdonald!
tina*LER* Gör det!?
Jenny:?
Tina:*LER*
Jenny:HAHAHAHAH. Näää *LER*
Tina: *ler inte längre*
Jenny:*spriinger och säger det till hela världen*



       



    

                     


Kommentarer
Postat av: ttinamladenovic

jennybeeeenie mitt i beeeenie <3

jag älskar dej!

2011-01-04 @ 23:24:26
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/
Postat av: kim

jenny <3333

2011-01-05 @ 13:04:12
URL: http://juliaasarehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0