15 AUGUSTI

Bloggen är på topp, ser jag. Jag har inte bloggat. Och det är för att jag har lekt med vovvar och suttit i en fåtölj och sagt "det där var överslag! elr underslag.. eh, saksamma! det där var slag!", också har jag plattat håret. Ni vet sådär långsamt och noga man gör när man hat tråkigt? Dela upp håret i 4, och sen plattade jag allt igen. Också gjorde jag Julia grejen och kletade i lite hårmousse i hårbotten, så att håret skulle få mer volym. typ. Och nu e livets stora fråga om jag ska kleta på mascara så att jag får något att göra, elr om jag ska göra något helt annat! Typ göra mat, jag e hungrig. Jupp, Jenny är för en gång skull hungrig. men vi kanske äter om några timmar, och sen klockan 7 kommer Matilda och sover över, och då någongång blire säket mat igen. Juste! Ni läste rätt. Toppentjejen kommer och sover över. (egentligen skulle jag skriva massa glada gubbar och hjärtan, men det får Jag inte för Matilda. Så det får helt enkelt jag göra i era tankar. Jag får inte heller skriva "men vad äre jag skriver", för det stör sej Matilda också på. Matilda sa att hon inte gillar att jag skriver utropstecken efter allt, att punkter ser sura ut och att fler punkter se ännu surare ut. så man kan ju undra vad flickan vill!? Hehe, vadå mobba matilda (och överdriva lite)?)


Kommentarer
Postat av: matildapersson

ja precis...... vadå mobba mej!!

2010-08-15 @ 13:54:55
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0