17 AUGUSTI

Tjenelihoppsan! Här sitter jag och min mor och kollar på Det okända, inspelnigar. Yees. Och annars så har jag 2 dagar på mej som jag har planerat nada. Så jag är öppen för förslag. och på lördag ska jag cykla 4.3, mil och det är ju.. bra? Nää, elr jaaa.. elr vem vet! Ska sova i mormor och morfars nybygnda gästhus (tror jag). För i deras hus får vi inte plats. Nejnej, det är så litet så. En liten hall, ett litet kök, ett litet vardagsrum, ett sovrum och sen en trappa ner och toa, pannrum och tvättstuga. Det var de huset det. Fast det är så mysigt och jag löööv det. Om ni nu skulle vara intresserade av mina åsikter om Mormor och morfars hus.

Nu ska jag och mamma fortsätta greja i källaren! (efter vi har kollat klart (punkt, punkt, punkt))

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vet ganska bra hur det ser ut där :P

2010-08-17 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0