28 AUGUSTI

Godmorgon folket i världen. Jag har kommit på att jag kan vara inne på webb msn utan att sprida virus, tror jag iaf... xd får se vad Julia säger. Mitt hår är iaf fett och äckligt, så jag vill duscha.. Jag har blivit jäätte trött på kvällarna, så jag hinner lixom aldrig det. Idag har jag lust att skriva lite i "Boken om mej själv", för yees, det e kul.. och sen så har jag en bok jag vill läsa ;D

det var det... sa jag föreseten att jag köpte nytt natur godis igår!? som INTE zälma ska på äta ! och att tobbe har fått hem ett playstion (stav?) 2, 118 spel, 4 baz (stav?) kontroller och 2 singstar mickar. så igår så så sjöng jag och min bror så att vi fick ont i halsarna små.. hehe, inte överdriv.. men iaf så ska jag nu hjälpa min far! pussinutt

Kommentarer
Postat av: narges (:

HEYO!



Tusen tack för att du var med & tävlade om löshår + linser på min blogg. Tävlingen är utsedd, in på min blogg & se om det blev du. Om inte håll utkik för fler roliga tävlingar!



KRAM!

2010-08-28 @ 12:37:46
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0