29 AUGUSTI

Hej säger miss osocial. Så blire ibland lixom.. Imorse åkte vi till kyrkan och tog reda på att dagens tema var "medmänniskan" och vilka barn som tillhörde vilka föräldrar. Och vidare.. Men jag tror jag kommer klara av att konfiermera mej.. men det känns sådär kul när det är konfiermation, första året med betyg och senare moppedoppe. Kul.. och teater får vi inte glömma! för snart blire nog mer teater.

Och sen så var jag tvungen att steka en köttbit.. nej men, 4 små köttisbitar. Allt för att slippa gå med Zälma, och det funkade ju! Så det gjorde jag, sen så åt vi. Och sen sååååååå... fastnade jag i boken igen. För jag.. vill läsa klart den?? Jag har lite, So, svenska, spanska och engelska jag behöver göra. men hehe.. det orkar jag inte. och sen så......

Naturgodiset på yoghurt på smakar så himla äckligt surt.. verkligen surt.. och man typ spyr när man smakar på dom.. och dom brukar vara så goda.. ioch jag e så ledsen. såå ledsen så...

Och imorgon fyller Matilda år!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Då kan jag äntligen ge igen.. hehehehehe..¨

Nu ska jag ut med Zälma..






Världen behövde lite bilder på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0