30 AUGUSTI<3

Detta var ju trevligt! Hela dagen har tillbringats i morlanda församlingshem och i ellös. Först så var jag bäst och vaknade 5 i 6, gjorde frukost och tog kort på den. Sen så orkade jag inte blogga, gick till skolan, åkte till morlanda församlingshem, grejade med konfirmationen, åkte till ellös och åt pizza, och sen så åkte jag och Alice tillbaks till morlanda för att ha kör. Och vem tittade in om inte lilla Matilda? Kören var faktiskt rikigt kul, och för första gången utsatte jag mej själv för supran (stav?) stämman. Det låter kanske förj*vligt, men kul äre.

Jag förstår att matilda väntar på sitt födelsedags inlägg, men ta't lugnt! det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0