31 AUGUSTI

Men Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, alla som kollar på texten nu. Idag gick vi till halv 4, men vi fick slutade 10 min tidigare.. niice på det! Och sen när jag kom hem så ville mamma att jag skulle kolla på tv med henne, och som den snälla dottern jag är.. så kollade jag på tv med henne! Till alla som har läst matildas blogg, så ska jag bara säga att jag e minst lika grymmich som henne, för jag och också fått en premiär inbjudan! Nu ska jag bara osa, sen blire teater spaning.

Som ni inte vet, så är jag sjukt trött.. Och som ni inte heller vet så har jag läxor till imorgon. Men vet ni vad!? Jag har nästan läst på båda två, jag ska bara svara på 3 frågor. Så att säga, så är jag coolingen själv. Fast efter detta så förstjänar jag en varm dusch och lite sång. För jag har lust att sjunga, och höra hur det låter. Så antingen så tar jag fram noterna från igår, elr så blire singstar.. hehe.. kuul!

Kom gärna och spela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0