BOXER, MÄNNISKA ELR DJUR?

saknat mej? Tuur! Jag e hemma och äter naturgodis.. Dom har verkligen världens godaste på "Rotan". kan ni gissa vad det är? "Kaffebönor" doppade i choklad, typ bara sånt man drömmer om!!! sen så fans det lite andra grejer, men det mesta har smält i bilen.. och då smakar allt surt av den där sura jordgubbs bollen. Nää, usch och fy.

Också överlevde jag att cykla 4.3 mil.. och vi fick lax att äta! cyklade på typ 3 timmar med 4 stopp.. jag e cool! Hade farmors cykel, rider inte längre och cyklade själv. Så jag e verkligen grymmich! Fast jag cyklade med Pelle. Och nu tror alla "cyklade du med ditt  döda marsvin?", och då är svaret nej. Nej, för att Pelle är en person! Jag döpte faktiskt mitt marsvin efter honom. Hehe. Pelle Erik Johan Storsjö, Jaaa.. Jag var ju typ 6 när jag fick honom, så klandra mej inte!

Och efter denna plågsamma cykeltur så åkte vi hem till cykelkompisarna och fikade.. Och pappa fick en lekkamrat.. och det var ingen mindre än. K/Calle! Nu tror alla "Whuuut? vad gjorde "K/Calle" hos dom? och vrf lekte han med din pappa?". Nej men seriöst. K/Calle e en hund, en boxer till och med! Och nu tror ni "whuut?? en boxer är ju ingen hund! det är ju en tv grej?", men nää.. detta var allt en hund!





                    
                                                    K/Calle


                                                           Pelle Storsjö<3

förlåt för denna långa text

Kommentarer
Postat av: matildapersson

hahaha jenny! jag skrattar ihjäl mej!!!! XD

2010-08-21 @ 19:29:38
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0