GRISAR SOM FLYGER RUNT PÅ STRANA

Och nu tänkte jag förövrigt bara meddela att jag har duschat och bestämt mej för att sova. Som man gör här på Strana. Tydligen måste jag säga de. För annars e jag inte en rikig "Strana- boo". Tack för den lixom. Jag e ganska på rikigt. faktiskt. Även om du inte ser det? Och nu fattar ni nada! Grejjen är att jag inte för säga Hälleviksstrand. utan Strana ska det vah. DAMP i grisdalen. hehe. vem säger grisdalen egentligen!? Jo, det gör tydligen Jenny Stranabooo Storsjö. Känns ju bra.

Är ledsen på mina MSN- kamrater som inte chattar med mej. JAG orkar ju inte börja skriva!? liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixomm-m-m-m-m-m. (tänk om--m-m-m-m!)

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0