I MITT ♥

Nu sitter jag här igen..

och jag tror faktiskt jag är sjuk!
är snuvig, och det täpper ju igen ganska mkt i hövvet.
så jag kanske bara är förskyld..
menmen, vem vet ;D

nu har jag duschat och gjort allt det nödvändiga.
ska bara hänga upp rosorna så att dom torkar,
sen ska jag nattinatta =)

coolt.
jag vet..

Romina och Julius tiden har varit heelt as grym!
(och som Matilda sa) något att minnas heeela livet<3
tack till alla som har gjort mej till en vågspels apa.
Jag hoppas iaf att jag e en i gänget nu =)



Nu har jag gjort mitt!

GodNatt!♥


Kommentarer
Postat av: matildapersson

KLart du är! :D och de har du alltid varit, bara inte vetat om det XD

2010-08-02 @ 18:17:09
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0