KVÄLLS INLÄGG

Det blir bara två inlägg idag. För nu ska jag lägga mej, har massa att tänka på och känner att jag behöver en kram.. så det så. Men har haft världens toppenkväll med Har du sett Jesus gänget!!! fick en film och allt. Och kommit på att jag älskar banan och sallad. Livet är nice! Ja, men efter skolan så kom Lina, Fanny och Matilda hem hit och jag gick med Zälma. Sen hämtade John oss, och vi åkte in till kyrkan. Vi åt taco och glass, och kollade på Har du sett jesus. Vi avslutade med lite sång och massa prat om tro. och jag kommer sakna John och Ninnie.. Därför ska vi fira midsommar ihop om 6 år! så Fanny, Lina och Matilda som hade åkt. Boka upp midsommar 2016, för då blire party. HeHe, elr nått..


*gilla*

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0