MAN INSER MKT MED ÅREN

gå fort dag idag. Ni vet, så det är när man går i skolan? Man kommer hem, äter, kollar på tv, sätter sej vid datorn och 3 sek senare ären havl 5. Heelt sjukt! Dagen gick iaf bra. Vi gjorde inte så mkt, och avslutade med matte, so och NO. Också fick alla en egen miniräknare.. TJOHOO. Hehe, typ kankse. Jag är iaf dödligt sugen på godis, och det är ju roligt. För jag e rolig. Hehehe.. sa ju det. nej men iaf, så vet jag inte om jag har så mkt mer att säga



Just nu pratar jag och alice om hur alla har icke förändrats, förutom killarna som har blivit längre.

Och just nu så insåg jag att min bror BOR i u-a, och att jag måste gå dubbelt så mkt med hunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0