MER TÄNDER

nog om tänder =) nu har jag grejat med busigheter, och sen lagat mat och kollat på "fake or fact" med min bror xd han och hans youtube grejer assa.. menmen, vissa grejer är ju bra (yy'

och det känns som om jag har tuggummi i munnen hela tiden, elr som om framtänderna sticker ut..  men jag ska inte klaga, är verkligen nöjd! Bara att Lina gjorde så att jag hade lite panik förra veckan genom att säga "men, ska det inte bli tråkigt? dom tänderna är lixom DU!". (Hon ville assa inte vara taskig och säga att det var så meej att se ut som en hare och vampyr på samma gång. till er som missförstod det).

för övrigt så är jag cool!





tänder är till för att bitas med. Elr hur? Blir as snygga bitmärken med mina tänder. Hur ser era ut?? :D

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hahahaha! :D Tack!

2010-08-09 @ 20:42:37
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0