SÅHÄR VAR DET

Egentligen så skulle jag nog skriva en lång text om vad vi gjorde på liseberg osv, men det gör jag inte. först och främst för att: kul för er att läsa det när hälften av er var där  och för det andra så kommer jag inte ihåg allt xd vi hade iaf super kul och det var typ lagom mkt folk. vi åkte massa och spelade bort massa pengar.. jag ville ha en cool anka och den spelade jag typ 100 kr på. fast jag fick inte den j*vla ankan! Toooooooooo Baaaaaaaaad. vi älskade iaf hanghai! fast vi åkte den typ 3 ggr.. AHHAHAHAH!! vad skriver jag egentligen XD

Men vi såg typ Carola. Ni vet evighet's Carola? och sen när vi åkte Lisebergs banan efteråt så spelade dom "en evighet" och det tyckte vi har ganska komiskt. och det var det =D och sen så flummade vi i Kållerado, så först träffade vi Tim och Kebab och sen så träffade vi Max och Daniel! dom sa inte mkt förutom "vafan" och "vah?". så vare.

så hinner jag inte berätta mer.
ska hjälpa till med maten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0