SIMMNINGENSSIMMNING

Idag har det varit så att jag skulle kunnat blogga mkt mer. För jag har inte gjort ett dugg. Nada. Ingenting! Elr jo, efter jag publicerat inlägget om naglar så gick jag, mamma och pappa över till Johan och dom och fikade. Och sen så har jag gått med Zälma, spelat gitarr, suttit vid datorn, kollat på simmning (visste ni att simmning går typ dygnet runt på tv! och jag vet inte ens hur det stavas. Simning elr simmning.. det e frågan!), tuggat tuggimmi och kollat på film. Och filmen var bra och hette "The freedom writers". Rekomenderas stark! Till och med mer än dom varmamackorna med banan, till dom som älskar varmbanan! Och nu har jag dampryck och lust att gå med Zälma igen. Men jag har också lust att prata med Matilda.. För det var sååååååååå längesen jag träffade henne! veeeerkligen. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0