ULLARED

Så typiskt mej att inte hinna blogga på morgonen. Nää, för vi här hemma vaknade 50 min innan vi skulle åka.. men vet ni vad? det gick bra ändå. för vi e bäst.. Dagen har iaf varit fullspäckad med äventyr och bus. Dock fick aldrig vi brunetter leka blondiner, men den ena ornage/brutteneten fick hälsa på Boris och springa efter kameran inne på Gekås. Jag tror att hon tyckte om det. hehe.. Jag köpte iaf grejer för 855.50, för att jag e bäst (visar sen vad jag köpte), medans Alice och Matilda höll sej runt 500. Elr nått! Tyvärr gjorde Jenny ett dålig köp. För Jenny köpte en jeans jacka som hon inte alls passade i, trots att Matilda sa det. Jenny undrar nu om hon inte passar i den, om den inte passade till kläderna elr om Jenny är blind. För det kan man ju undra. Efteråt så åt vi ju iaf mat på.... Ikea! För min mor och far skulle leta möbler där. Så det fick bli pommes, kyckling och såndär sås. Gott. och sen så köpte snälla Matilda chokladmousse till oss alla! fick också tuggummi av henne. Hon och hennes Rikskuponger assa. Haha.

(Om ni undrar vrf jag e så tråkig, så e  det för att Matilda irriterar sej på att jag skriver glada gubbar. Men jag e inte arg. Jag e så glad så...)



       


Kul att det kom med en rumpa.







       










Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha gud så söta bilder!

nej gööör inte de, du ska inte skratta åt dig själv. du är så gullig hahah :D

2010-08-14 @ 00:14:35
URL: http://eevelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0