MINA<3


Såhär vare när Tina kom. Saknat den fialottapotta-n.. Och vad matilda gör.. det vet INGEN!

Iaf så hade jag as dålig med batteri på mobilen, så jag kunde inte ta kort. Utan alice gjorde det när hon snodde min mobil. Så jag har denna bild och en annan bild. Jag tror alice vill hälsa något till er:


detta asså!


Okej, men annars så gick vi runt i nordstan (där jag aldrig har varit) och chillade. Åt på doken där jag tog en efterlängtad kycklingsallad. och sen så irriterade jag mej på folk som stirrade så att deras ögon nästan trillade ut. så jag stirrade tillbaks med värsta bitchblicken, och det var ju nice... sen så kollade vi på vampyrer suger, som tw sög ganska mkt. för den var bah tråkig.. det kostade mej 95:- att gå på den filmen, så nu e jag besviken! (tår som rinner på kinden).

Det var iaf as kul i tåget, för jag och Matilda visade upp Matilda nummer i fönstret för några fula killar. HAHaAHAHAH!!! och jag kom precis fram till något!!!! den ena killen såg ut som en skådespelare! men.. som en engelsk. så det kan icke stämma!

Det avr min dag det =D

Kommentarer
Postat av: matildapersson

EN AV DOM VAR SNYGG!

2010-08-20 @ 10:52:28
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0