ZÄLMA<3

Idag har varit idag.. också har det varit en snabb dag xd jag har typ grejat lite i källaren, gått med älsklingshunden, kollat på tv, somnat när jag kollat på tv och gjort taco. också hade jag världens hemskaste dröm.. men jag har lärt mig att man uttråkar folk när man skriver om sina drömmar, och det vill jag inte göra =)

Imorgon blir det iaf Ullared med mor, far, Matilda och Alice. Vi ska gå runt där och se om vi kommer med i tv, och sen så ska vi leka dumma blondiner! trots att alla är brunetter.. så detta tror jag kommer blir kuul (yy'

nu tänker jag palla mej iväg och duscha, så att jag kan gå och lägga mej. För vet ni vad? Jag e tröttis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0