1 DECEMBER

10 minus ute, massa snö, lite prov här och där, har en jädrig hosta, är trött, i helgen har vi julkonsert och 23 dagar kvar till jul (för er som inte visste det). Men ändå känns det ju ganska bra! Eller när man sitter i soffan med datorn framför sej, då känns det ganska bra. Jag ska hålla tal om att det är fel att missahandla barn imorgon, och på fredag är det engelska prov. Sa jag att biologiprovet och musik grejjen gick bra? För det gjorde det. Och inlämnings arbetet blev väl som förtväntat, ganska dåligt.. Jag menar, 1/3 sida om Katolska kyrkan, och den texten handlade inte ens om kyrkan? Men det var det jag kompå nu, sådär i efterhand. och sen om lite annat. Nu känns det som om jag är tom på saker att säga.. och om jag inte kommer imorgon, så sitter jag nog i frysen.. och värmer mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0