19 SEPTEMBER

godmorgon glasögon ormar! Denna dagen är jag heelt förvirrad.. och då tänker ni "det e klart, valet!". men nej! Jag får inte rösta, så hehehehehhe.. Nej men det e så att jag skulle vara en gullig vän att följa med fanny till kyrkan, men grejjen är den att jag kommer varken in elr hem? för den första bussen går HÄRIFRÅN halv 12? och sen så hem så går det en buss 11.40 som går till henån, sen till varekil och sen till hälleviksstrand? såå damp! och pappa kan köra in mej så att jag är i kyrkan ungefär halv 11, men då kan jag inte komma hem ändå.. och Fanny svarar inte på sms. Och det e damp!

Klockan 17 äre iaf teater myyyyyys. Tummen upp för det (yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0