ÄLSKAR, ÄLSKAR INTE?

Här sitter jag lååååååångt inne i min bok, kommer på att jag inte har bloggat på ett tag och längtar till idol. Nej men seriöst så läser jag, och eftersom jag är såå desperat av ställen av att sitta, så hamnade jag i soffan och därav framför tv:n. Och sen så inte mycket mer! Jag har varit borta i ett par dagat nu, för att jag har varit hos Perssonälsklingen! Vi har skojjat runt och druckit smoothie och det gillas eeeeeenormt!! För övrigt så har jag ont i huvudet oh har "jag-e-håller-på- att-bli-sjuk" känslan i händerna. Nääää, men i huvudet den också! Menmen jag kämpar på.

Och för er som undrar så fick sverigedemokraterna 443 röster på orust. jag skäms. det gillas INTE.

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0