BRA ELR DÅLIG

Chris sjunger.. och vet ni vad!? Han var ju bra! Inte för att jag har lyssnat så jätte mkt på dom andra, bara lite.. men lixom, jag "hejjar" inte på någon som sjunger idag.. Och laila tycker att han är avslappnad, och det tyckte jag med! Andres tyckte att han var skarp och det tyckte inte jag.. han var ju bra!? Andreas tyckte inte att han var orginel, men det tyckte jag.. Han sjöng bra.. helt enkelt! Inte som Calle, men inget fel på honom, lixom!

Och ni kanska undrar vrf.. ojojoj!! Sebastinan har klippt sej as fult!! HAHAHHA.. han e ganska dålig. är han bög elr inte?????.. iaf.. Ni kanske undrar vrf.. shit var snygg han var innan han klippt sej! där såg man en bild asså.. nu kom han igen! Nää.. fulisen är tbx.. iaf ni kanske undrar.. nej? Hur sjunger han då.. hahahahahaha.. ganska bra fast falskt.. iaf, ni kanske undrar vrf jag skriver hejja och grejjen med på "J". men det är så att i våran klass e vi konstiga och gör sånt. också säger vi (elr Totte) "Det är nu man börjar undra", och vi vanliga säger "nejnejnej" och.. eeeehh.. Nä nu orkar jag inte skriva mer om det där.. Så går det när man klickar på en knapp så att texten blir konstigt och att man sen måste fixa tbx det..

reklam igen..


Japp.. där har ni den! klassen alltså..

Nu sjunger Linda.. hon e ju bra! Fast nu lät det lite korvigt??


Kommentarer
Postat av: matildapersson

Sen såg jag att han inte har klippt håret.. bara slickat det bakåt :P my bad!

2010-09-27 @ 21:25:01
URL: http://sweetflake.blogg.se/
Postat av: Thoralvilde

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 19:29:44
URL: http://thoralvilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0