DET VAR JU BRA ATT VETA!

Tjenare.. jag och min mor är coola och kollar på idol! Dock inte så många bra som sjunger nu, men vi får se. Det är iaf coolt av oss att vara coola.. tycker jag. och du. och mamma.. och katten! jupp. Nu e det reklam! Jippie tycker tv4, PENGAR! Men vet ni vad jag tycker? nejnejnej, reklam är störande obejekt.

Jag och några flickor har varit på möte ang baggium och vart vi vill gå. Jag e en förrvirrad liten flicka i en stor värld, så jag har ingen aning om någonting. Men det lät iaf bra och vi fick kakor, frukt och godis. och det gillas! ska ni veta.



föresten behöver jag klippa mej. Men nu ska jag kolla på Chris. Elr nått! Han verkar dålig.. Hejja honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0