GÅR DAGENS DAG

alltså, snälla.. kan vi inte för ett inlägg låtsas att det är igår!? bra.

Idag har jag då varit på teatern "Från 0", det var nog den konstigaste, roligaste och helt vrickade teatern jag någonsin sett! hahaha, så den var alltså jäätte bra.. Och jag tror att det berodde ganska mycket på att jag kände typ hälften av dom som var på scen.. (seriöst, jag kände hälfften av dom som var på sceb.. kanske för att dom var 4 st.. menmen!).

Nu ska jag inte berätta för mycket.. man vet ju aldrig vad som kan hända.. heehe.
Men jag och Fanny åkte iaf in till u-a halv 11, så vi var bara med på 3 lektioner, och när vi kom dit så gick vi till Caktus (stav?) och åt där. Det var nog den godaste kyckling salladen jag ätit!! och det var ju bra. och sen så gick vi till Expresso house och köpte kaffe.. och sen sprang vi till teatern, träffade efterlängtade vänner och skåspelare..





       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0