JAG E TYDLIGEN STÖRANDE PÅ ALLA DESS SÄTT!


jag vet att ni älskar saker jag gör, som ni inte har förväntat mej att göra.. därav mitt fina recept. och sen så ska jag berätta att jag faktiskt har gjort so och engelska läxan sen dess! och det kommer gå as dålig på alla domhäringa förhören, ska jag säga. för.. åhh!! va är grejjen med att utskott och departiment typ är samma sak!? fast att det ändå inte är det. plus att min mobil är urladdad, och nu fick jag ont i mitt lilla huvud. och undrar ni vrf jag skriver dethär!? kanske för att jag ska förvåna er?? Men nää.. det är för att jag brukar skriva sånt. Nu tänker jag snabbt hoppa i duschen så att jag blir klar lagom tills idol.

JAG GILLAR NÄR MAN TAR BILDER OCH ATT DOM SEN INTE DYKER UPP!!!!


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0