JAG I MIN ENSAMHET

Gilla att jag kom till kyrkan.. Elr kanske inte gilla det, för jag tjänade inte så mkt på det, me jag var iaf en snäll vän och fick åka med Johan. jag var alltså inte enj snäll vän som trängde mej på Johan, men alltså, mot fanny var jag snäll, och Johan var snäll mot mej!? fattar ni..? hehehe, inte jag! Igår iaf, så började vi se på en film, jag och min bror, men vi orkade inte kolla klart på den så den ligger där.. halv kollad. Och min lilla bror är ute och säljer GT, och jag vill kolla klart.. ovh föresten så har jag kompis brist. Så jag är öppen för alla förslag.. Nej men typ, så till om ni ville hittae på något!

Kommentarer
Postat av: matildapersson

VI TRÄFFAS JU SEN :D KL FEM!!!! :D:D XDDDD INTE GLÖMT VAA??

2010-09-19 @ 14:24:47
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0