KAKA (L) JENNY.. INTE MATILDA..


Nu sitter jag med mamma och ser på tv igen.. "det okända" denna gången!  också dricker jag te, och är sugen på kakan som jag, Matilda och Alice gjorde igår. Men matilda som inte gillade kakan, hon ska äta den.. och det är såå orätvist!! Jag får bara äta macka och sen ska jag göra min coola kyckling gryta. och vet ni vad? Jag tror jag ska lära er den.. Bara för att jag e så snäll. bra? bra!  och nu blev det läskigt här på tv:n, så nu ska jag kolla..



Kul att farmor tycker det e fult med fläckiga nackellaks naglar!

Kommentarer
Postat av: matildapersson

Jag tar med mej kaka till dej och Alice imorgon :D

2010-09-28 @ 17:51:18
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0