LISEBERG

Hej, här har ni mej igen.. Igår, som Matilda informerade er om, så åkte vi till liseberg.. Vi tänkte hänga runt där, spela, köpa godis, kolla lite på Kapten röd och chilla. Men det var så att när vi kom in på liseberg så såg vi hanghai (stav?), och där såg vi typ 3 personer i kön, och sen så såg vi flumride och där var det typ 7 personer och 00.00 min kö.. och ojojoj! Där brukar det ju vara 1000000 männsiskor.. Så vi fick värsta ångesten, och tillslut så övertalade jag och Alice matilda att köpa åkpass. Så nu sitter ett gult åkpass på min arm! Vi huttade också Hanna, Karin och Jessica som också var udda antal och sprang runt där med åkpass, så vi slog ihop våra klocka huvun och åkte tsm. Och det gick också bra. Så jag har då åkt höjd skräcken två ggr i rad, och det brukar man ju inte göra.. men det gjorde vi för att vi hittade Fred och Jonas och karin ville åka med dom..

Bilder sitter i min mobil och hoppar säkert in på datorn senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0