NEW MOON

Idag hade jag en såndär dag. Jag hade precis läst ut boken och var jäätte pepp på att se filmen. För någonstans kunde den väl finnas ( det påminner mej om när vår svenska lärare föreslog att vi skulle gå in på en olaglig sida för att ladda hem ett program som skulle hjälpa oss med uppgiften.. hehe, rolig typ detdär..). Så runt 9 satte jag mej och började leta. Nu är mitt tålamod slut, och jag överväger att gå och lägga mej.. En pigg Jenny äre tummen upp för. Och för att jag e trött..


GodNatt!

Och justeeee.. Någon som råkar ha New Moon? LINA!?

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har den...

2010-09-02 @ 09:07:41
Postat av: matildapersson

jenny? vem är peter? XD

2010-09-02 @ 22:03:34
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0