SAKER NI VISSTE?

Bara för att jag e ganska dålig på att blogga ska jag berätta massa kul om mej.. som fyller ut.. det blir la bra!? SVARA INTE! jaa, jag sa ju att det skulle bli bra..

* Jag e rädd för spindlar, så att jag håller på att dö.
* när jag är ensam hemma så går jag på toa med öppen dörr. Antingen för att hålla zälma sällskap elr för att hålla koll på dörren.
* jag är mörkrädd.
* jag tycker om att duscha med öppet fönster. Fast inte när det är mörkt ute, då kan en läskig hand komma upp från ingenstans!!!
* Man kan inte lite på mej (inte till hundra här inte.. sorligt, men sant!)
* jag skulle entligen ha ringt farmor förut, för att fråga om hon kunde laga mat till mej imorgon.
* jag älskar hästar.
* jag är heeeelt konstigt!!
* jag älskar när folk skrattar med mej ( när jag gör något roligt alltså)
* Jag skulle kunnat offra mitt liv för en kompis, eller ett djur. (en insekt är inte ett djur)

* jag är trött och ska lägga mej!

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0