VAD E GREJJJEN



Dagen till ära (säger man så? (mor mins födelsedag)), så bjuder jag på en bild.

Och ni som undrar vad som har hänt med mej och min väl uppdaterade blogg.. ja, det undrart jag också! men får lixom inte tiden att räcka till, och jag har ingen roliga bilder att lägga ut, Och framför allt så har jag bloggen för att skriva till mina vänner vad som händer, och när dom vet det.. då är grejen med att blogga inte så väldans stor? Det är ju inte så kul att blogga  i en tråkig blogg heller, och som nu tex.. jag ska ducha för att sen lägga mej. Jag orkar inte vara en nattugla längre så jag sattsar på att senaste lägga mej 22.30. och vet ni vad? det funkar.. Också är jag ju pigg nästa dag. Nu antar jag att ni inte klickade in på bloggen för att läsa om mina sov vanor, utan för att läsa något kul. Fast jag måste tyvärr meddela att det var allt!

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0