VARNING

                 Varning till känsliga läsare!


Förlåt, men jag måste bara lägga in en varning innan jag börjar blogga.. det är såhär att jag har en godispåse här. I onsdags när jag komhem från westkust så var den full. typ så full och tung att jag inte kunde bära den och nu.... (punkt, punkt, punkt), nu ligger det bara lite äckligare godisar, smulor och diverse klubbor i båtten av påsen. jag har bara tagit typ 2 (!?), och därför måste jag varna er för att det går runt ett godismonster på Orust!! så lås in allt er godis så att inte också NI blir drabbade.. detta är en stor sorg för mej, måste jag säga.

(det ligger även en naturgodis påse i papperskorgen, och jag svär på min brors gammla GAME-BOY att jag inte har ätit en bit.. så nu e min fråga.. vem vill ha min brors gammla game-boy?)



                   



övrigt så vill jag informera er om att: jag e lat (heheheh... nääääää, skojja bara!!).. men att jag luktar Zälma-köttbulla på fingrarna och att jag nu går ut med denna fina hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0