FÖR ER SOM UNDRAR, SÅ UNDRAR JAG OCKSÅ

Nu känner mej jag sådär snäll igen, så där snäll så att jag kan hälsa på er här. Ni är typ som min mormor, förstår ni. Eller inte min mormor precis, utan som min gammel-mormor. Hon funkar lite speciellt, blir oerhört glad när man hälsar på henne och pratar om det i månader. Och hon blir extra glad när man är i stockholm och köper polkagrisar till henne.
Fast nu var inte detta inlägget menat att gå till min gammel-mormor, utan åt er.
Var försten ute med hunden och såg att världen städade Hälleviksstrand. "Hehe" tänkte jag och gick hem och satte mej i soffan, och hittade på en mäng ursäkter varför inte jag skulle behöva städa. En av dom är ju att jag är under 18, och när man är under 18.. ja, då får man inte göra något!

Vad jag har gjort sen förra inlägget? Jorå, jag har gått runt i världen och köpt onödiga saker. En gång fick jag lite lust att åka upp till stockholm med mina fina Alice och Matildisar och kolla Romeo och Julia. Sen så har jag levt en vecka med en massa tredje-klassare. Som föresten älskade mej. Och en annan vecka med andra tredjre-klassare... som inte älskade mej.. Och till sist så har konfirmationen tagit över mitt liv. Eller inte mitt liv, men min fot kanske. 

Tillallrasist så har ju min fina Julia döpt sej och Zälma fyllt år. Vet inte vad man ska vara mest glad för, att Julia heter "kim" och får konfirmera sej, eller att Zälma håller på att bli tant.


                            


      



               






Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-24 @ 23:35:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: jessy(:

sv; asså (:

usch, klarar nästan inte av att se den bilden på isbjörnen </3

2011-04-28 @ 19:57:46
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: janelle

sjukt snygg blogg!

förresten sötis, har tävling på min blogg! skulle vara jätte kul om du var med! =)

2011-05-02 @ 18:48:47
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0