TÄNKTE LIXOM PÅ ER

Nä, nu skiter jag i att jag i dålig på att blogga och isället berättar om mitt otroligt spännande och amazing liv. Jag är sjuk, men struntar i det för stunden och blir uttvingad med zälma. Dock får jag däremot inte hjälpa till att dela ut kladdkaka så (det skulle stå P-å, men bloggen dampar och det kommer upp en såndär ful räcka-ut-tungan-gubbe´när man skriver det) gudstjänsten då jag har en mamma som säger att det är för att jag e sjuk, när det nog egentligen är för att hon inte orkar köra. Eller nått.

Jag har hittat nya favorit låtar och har gjort en "saker som irriterar mej"-lista i mitt huvud. Dock kan jag inte skriva dom när de är "färska", för då kan ju något läsa dom och märka att det kanske är dom jag skriver om..? Inte för att jag brukar irritera mej på saker som mina kompisar gör, men det kanske finns någon som finner sej själv i dom ändå? Ja, man vet ju aldrig, hördenini. Nu för mitt lyckliga liv mej vidare till en kaffekopp och några halstabeletter... För vad gör man inte för att bli frisk?


Kommentarer
Postat av: aaliicee

ni är söta

2011-02-06 @ 12:30:45
Postat av: julia

älskar dig hjärtat (L)

2011-02-06 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0