2011

Och alla lever? Jo, jag tänkte la det! Tillochmed jag lever ju? Det roligaste med nyår, som jag inte har fattat förens nu, det är ju när man säger "det var sista gången jag gjorde det för i år!!!" lite random sådär...
Och det Allra bästa när man skiker "första gången som jag gjorde det iår!!!" Och ler som en galen-jenny. Den första låten jag lyssnade på iår det var Don't look back in anger, och det var SÅHÄR nära att jag satte på en annan. Men då kom jag ju på att det kunde jag ju inte göra.

Det känns lite nervöst att göra första inlägget för iår.. För tänkt om det blir dåligt? Fast jag tror att det redan är dåligt, nu när jag har skrivit "Dåligt" någonstans i texten. 2 ggr...

Jag ville också bara säga att jag typ hade världens roligaste och mest flummigaste nyårs natt med JuliaSärehag och MatildaPersson. Vem skulle kunna tro det? Mitt i all slask och snö så kom vi gående och skrek "första gången jag tar på någons arm iår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", "första gången jag slår någon iår!!!!!" och framförallt " FÖRSTA GÅNGEN JAG DANSAR SOM EN GALNING MED HANDEN PÅ HUVUDET I ÅR!". Fast vi sa aldrig det. men OM VI skulle gjort om det, DÅ skulle jag sagt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0