ÄNGLAR BLOGGAR INTE

Jag tänker då inte be om ursäkt över att jag har bloggat eller inte. Jag är en upptagen flicka med "många" läxor, mycket skola och mycket "låtasas-var-en-ängel-för-en-dag". Ganska intressant och se vad folk säger när man säger "jag är en ängel, jag gör inte sånt", de svaret jag fick vara "nähä. gör inte änglar sånt?". Och det var ju ingen tvekan om att jag var en ängel, hallåå? ni missade väl inte mina bigga ängla-vingar? Iallafall så rullade den dagen också vidare och kören dök upp, och då dök vi ner i all sång. Och jag insåg att jag nog hör hemma som allt, trots allt. Inte kul när det verkligen låter "hemsk-idolauditon"-varning på rösten. ajaj, då gott folk.. Då är det illa!
Ni kanske också har lagt märket till att min fina header, som inte var så fin, är poff.. borta! och så funkar livet också ibland. Så om ni ursäktar, så får ni nöja er med lite svart ett tag!
Nu ska jag låtsas träna, fast jag egentligen ska lägga mej i sängen och kolla på scrubs och sen sova så sött innan morgondagen börjar och jag ska ut på nya äventyr!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0