KUSINVITAMIN

Ja, var har jag varit hela dagen? Kanske framför en film? I en bil? eller varför inte hos farmor på middag! Japp, det är faktiskt på dom tre ställen som jag har varit på. och ni kan inte fatta hur lärorikt det var på dendäringa middagen! Vi läste massa brev från folk som vi borde gilla, men nog inte gillar... min farbror fösökte hota mej om att han skulle bli min nya so-lärare och framför allt.. att när althea var hos tandläkaren gick det till såhär:

Tandläkaren: Det var trevligt att du kom, och detta sköter du ju jätte bra!
Althea: det var ett nöje att vara här! jag bara älskar att ha platshandskarna i min mun!
Tandläkaren : *förvirrad* Du är inte riktigt helt normal, va.. oj.

Eller hur det nu funkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0