OCH DET SÄGER DU NU

Hej käre bloggläsare. Saknar ni Matilda nu? Den dumma flickan har åkt på läger. Utan oss!! Typ som när jag, Alice och Julia måste överge Tina på fredag, för att kämpa igenom en helg på läger, vi också! Konfirmations-läsningen har sina plikter, och därmed är läger tydligen en jätte viktig del. Men jag tror nog att vi flickor kan använda "kraften hos tre" och klara det, överlevande och allt! i värsta fall så får vi väl rymma på natten?

Nää, nu blir denna läger-text lite tråkig, och vi ska ju inte åka iväg förens på fredag.. right? Så jag kan ju säga att den snöar ute.. att det snöar mkt ute tillochmed! Och att det framförallt är tråkigt att gå med zälma när det snöar mkt ute.


Kommentarer
Postat av: aaliicee

särskrivning jenny.. överge*

2011-01-05 @ 17:49:58
Postat av: Jessy (:

hahah, min humor xD

2011-01-16 @ 21:40:44
URL: http://plumbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0