TÖNT KAN DU VA SJÄLV

Frågan är att vadå vakna i panik innann väckarklockan har ringt? Det gör jag.. Varje morgon. Det roligaste är att jag inte gör det för att jag ska hinna med bussen, uatn för att kunna sitta i en halvtimme framför datorn. och det ännu roligare med den halvtimmen är att jag sitter i 10 min och kollar vad som har hänt under natten, och resten av dom 20 min väntar jag på att klockan ska bli 10 över, så att jag kan gå och borsta dom där vita sakerna i munnen. Så min morgon är väldigt intressant. Men Nu kom jag på att jag inte har plattat håret än. Så sluta säg att det är tönt med extra tid.





Ni skulle fått en bild, men tyvärr så kan inte bilden laddas upp. och då blir jenny sur och inte ger er någon bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0