STORA PROBLEM

Jag har ett till sånt där stoort problem. Jag kan inte sova? Igår låg vag vaken till till kvart i 4 efter att jag hade; först lagt mej, gått upp och läst en bok, lagt mej på golvet, kommit på att man nog inte skulle bli tröttare av att ligga på golvet, läst boken igen, lagt mej, satt mej vid datorn, lagt mej igen, hämtat min Iphone, dödat myror och satt på musik. Sen så somnade jag någon gång. Fast då vaknade jag för att jag skulle lägga undan min Iphone, jag vill ju inte putta ner den på golver direkt..? Men jag lyckades somna och vaknade halv 9 av att min väckarklocka sa att jag skulle gå upp.. sen så vaknade jag halv 11 igen av att min bror sa att jag skulle gå upp.

                                 


Kommentarer
Postat av: ttinamladenovic

HAHA, gullunge <3

2011-01-03 @ 14:42:18
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0